En al uw mogelijke problemen: - bij (ver)koop en (ver)huur van (on)roerende goederen; - met gemeente- en rijksinstellingen; - met derden (o.a. familie, buren).
Voor verdergaande hulp wordt u verwezen naar de daarvoor in aanmerking komende instantie of, indien verdergaande juridische inspanning(en) vereist is (zijn), wordt u doorverwezen naar een advocaat. Cliƫnten worden te woord gestaan door een team van twee medewerkers. Na afloop van het spreekuur zullen de aanwezige medewerkers de behandelde vragen/problemen bespreken met een advocaat. Een aantal advocaten uit de regio heeft dit adviseurschap vrijwillig op zich genomen. Als daar een aanvullend advies zal uitkomen, dan zult u daarover diezelfde dag nog worden teruggebeld.
De medewerkers kunnen hun adviezen alleen optimaal onderbouwen indien alle op uw probleem of vraag betrekking hebbende documentatie beschikbaar is op het spreekuur. Neem dus zoveel mogelijk informatie mee.
Onze nieuwsberichten kunnen worden verkregen door deze RSS info te gebruiken.